Regelmatig informatie te delen?

Publiceer je regelmatig over thema's of onderwerpen waar een breed publiek voor is? Heb je regelmatig informatie die je wil delen met je relaties?

Een online magazine is dan een zeer geschikt medium. Zeker nu in twee op de drie huishoudens een tablet aanwezig is en 84% van personen van 13 jaar en ouder een smartphone bezit (Bron: SKO/MSS 2017).

Informeren

Informeer mensen in een vaste, herkenbare vorm. Vertrouwd door het gebruik van templates en op vaste tijdstippen per maand of kwartaal.

Het online magazine wordt beter en uitgebreider ervaren dan via print e.d. door het opnemen van externe media of verwijzingen.

online magazine

Waarom kiezen bedrijven voor een online magazine?

inspireren

Inspireren

Een online beleving die past bij je product. Laat andere online media je helpen bij het creëren van meerwaarde voor je print magazine.

verkopen

Verkopen

Afbeeldingen of teksten nodigen bezoekers uit tot actie. Zet je online magazine in als onderdeel van een geoptimaliseerd verkoopproces.

binden

Binden

Opvallen tussen mailings in de inbox van je relatie? Zorg met een online magazine voor een aandachtsmoment voor je organisatie of product.

Conversie omhoog

Een online magazine wordt gebruikt met een doel voor ogen. Wanneer je het klikgedrag van bezoekers in beeld kunt brengen en analyseren, is het mogelijk je website daarop af te stemmen. Met enkele goede Call-to-Actions verhoog je de conversiegraad van je online magazine.