Kennisbank

Met een kennisbank borgt, centraliseer en ontsluit je belangrijke, specifieke kennis en informatie.
Een kennisbank kan bestaan uit een verzameling artikelen of documenten, een wikipedia, FAQ's een forum of zelfs een compleet Learning Management System (LMS).

Nieuwe en tijdelijke medewerkers onboarden voor de eerste werkdag (pre-boarden). Voorkom een overload aan informatie in de eerste werkweek en zorg voor directe betrokkenheid en inzetbaarheid.

local_library

Bibliotheek

Alle belangrijke artikelen, documenten en handleidingen online snel toegankelijk, bijvoorbeeld je eigen wiki.
Een wiki op uw intranet bevordert kennisdeling in je organisatie.

room_service

Self Service Portal

Een lijst met vaak voorkomende vragen (faq's) over je product, dienst of organisatie is een beproefd middel om bezoekers op weg te helpen en je serviceorganisatie te ontlasten.

Learning Management System

De Learning Management System (LMS) oplossing van Labby is gericht op (zakelijk) samenwerken. Deze gaat veel verder dan het enkel aanbieden van e-Learning modules.

analytics

Hoger in de rankings

Een kennisbank bevat kennis en informatie over jouw product. dienst en organisatie. Daarnaast helpt een kennisbank je enorm om met je site hoger in de rankings bij zoekmachines te komen.
Met een goede omschrijving (meta description) help je zoekmachines ook begrijpen waar artikelen over gaan en vinden bezoekers sneller de juiste informatie.

Snel en goed

Een goed ingerichte kennisbank zorgt er voor dat gestelde vragen snel en correct kunnen worden beantwoord. Vragen waar niet direct een antwoord op gevonden kan worden moeten terecht komen bij de juiste persoon. Deze kan dan zorgen dat de vragensteller snel een antwoord krijgt en dat de ontbrekende informatie alsnog kan worden opgenomen in de kennisbank.