Inspireer bezoekers met een online beleving die past bij uw product

Regelmatig informatie te delen?

Publiceert u over thema's of onderwerpen waar een breed publiek voor is? Heeft u regelmatig informatie die u wil delen met uw relaties?

Een online magazine is dan een zeer geschikt medium. Zeker nu in twee op de drie huishoudens een tablet aanwezig is en 84% van personen van 13 jaar en ouder een smartphone bezit (Bron: SKO/MSS 2017).

Informeren

Informeer mensen in een vaste, herkenbare vorm. Vertrouwd door het gebruik van templates en op vaste tijdstippen per maand of kwartaal.

Het online magazine wordt beter en uitgebreider ervaren dan via print, o.a. door het opnemen van externe media of verwijzingen.

informeren

Waarom kiezen bedrijven voor een online magazine?

bulb
Inspireren
Een online beleving die past bij uw product. Laat andere online media u helpen bij het creëren van meerwaarde voor uw print magazine.
cart
Verkopen
Afbeeldingen of teksten nodigen bezoekers uit tot actie. Zet uw online magazine in als onderdeel van een geoptimaliseerd verkoopproces.
standout
Binden
Opvallen tussen mailings in de inbox van uw relatie? Zorg met een online magazine voor een aandachtsmoment voor uw organisatie of product.

Conversie omhoog

Een online magazine wordt gemaakt met een doel voor ogen. Wanneer u het klikgedrag van bezoekers in beeld kunt brengen en analyseren, is het mogelijk uw website daarop af te stemmen. Met enkele goede Call-to-Actions verhoogt u de conversiegraad van uw online magazine.

Om de site gebruiksvriendelijker te maken worden cookies geplaatst. Onder andere voor analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.