Wij maken specifieke kennis en informatie toegankelijk

Kennisbank

Met een kennisbank borgt, centraliseert en ontsluit u belangrijke, specifieke kennis en informatie.
Een kennisbank kan bestaan uit een verzameling artikelen of documenten, een wikipedia, FAQ's, een forum of zelfs een compleet Learning Management System (LMS).

Onboarding

Nieuwe en tijdelijke medewerkers onboarden voor de eerste werkdag (pre-boarden).
Voorkom een overload aan informatie in de eerste werkweek en zorg voor directe betrokkenheid en inzetbaarheid.

onboarding

Bibliotheek

Alle belangrijke artikelen, documenten en handleidingen online snel toegankelijk, bijvoorbeeld in uw eigen wiki.
Een wiki op uw intranet bevordert kennisdeling in uw organisatie.

bibliotheek

Hoger in de rankings

Een kennisbank bevat kennis en informatie over uw product, dienst en organisatie. Daarnaast helpt een kennisbank u enorm om met uw site hoger in de rankings bij zoekmachines te komen. Met een goede omschrijving (meta description) helpt u zoekmachines ook begrijpen waar artikelen over gaan en vinden bezoekers sneller de juiste informatie.

Self Service Portal

Een lijst met vaak voorkomende vragen (faq's) over uw product, dienst of organisatie is een beproefd middel om bezoekers op weg te helpen en uw serviceorganisatie te ontlasten.

selfservice

Learning Management System

De Learning Management System (LMS) oplossing van Labby is gericht op (zakelijk) samenwerken.
Deze gaat veel verder dan het enkel aanbieden van e-Learning modules.

lms

Snel en goed

Een goed ingerichte kennisbank zorgt er voor dat gestelde vragen snel en correct beantwoord kunnen worden.
Vragen waar niet direct een antwoord op gevonden kan worden moeten terecht komen bij de juiste persoon. Deze kan dan zorgen dat de vragensteller snel een antwoord krijgt en dat de ontbrekende informatie alsnog kan worden opgenomen in de kennisbank.

Om de site gebruiksvriendelijker te maken worden cookies geplaatst. Onder andere voor analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.